وقتی شورِ تعصب درمی‌آید

توسط: Parastoo

در اولین خبرِ ستونِ راستِ صفحهٔ دومِ شرقِ دیروز، دوشنبه، آمده است: «روزنامه الخليج[فارس] امارات اعلام كرد كه…»
خیلی برای من عجیب بود. دوستان روزنامه‌نگار ما توجه نکرده‌اند که الخلیج نام روزنامه است؟
پی‌نوشت – اول فکر کردم که ممکن است اصلِ خبر در خبرگزاری فارس هم همین جوری باشد. ولی دیدم که کارِ خودِ شرق است.